Followers

Wednesday 1 February 2012

Meriki2 Udara diluar padar laut

Bila habis exam haritu aku tabah menanti keputusan exam kuar. Sekarang ni paper y aku nebes giler takut fail tu dah lepas. Tinggal 1 jer paper management yang masih tak kuar. Paper ni insyaAllah xder masalah nak lepas. Pada mulanya aku relex2 jer ingat nak tunggu sume result kuar tp disebabkan atas nasihat insan2 tertentu, jari tangan aku ni laju jer clik2 saner sini nak melebarkan sayap ku ni. Tibala masa untuk merialisasikan impian katenyer. 6 tahun dah aku tunggu saat ni. Akhirnyer merase jugak. Dalam pada tu bermain difikiran, haruskah aku keluar daripada JB ni. Tanah air tercinta la katenyer. KL?? Jem!! adesh xbestnyer. Melaka ok kot. Ok mari kite tabur kertas2 yang tertepek muka aku ni di kawasan yang sewaktu dengannya.

Moga2 adalah rezeki diawal 2012 ni. Sesungguhnyer aku dah x leh blah lagik dengan kedudukan skang. Lemas dah aku kat pagar laut ni. Harus mencari ruang tuk menguji potensi diri sepenuhnyer. Melihat sejauh mana aku boleh melangkah.. Wah gitu. Gigih la aku lepas ni harapnyer. Hidup paE!!..



No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^