Followers

Sunday 6 May 2012

Misi x berape nak suci : KHJ FanMeet 2012 - Part 2

4 May 2012 adalam tarikh kejadian. Fan Meet dalam kul 8.00 malam dan kami akan berkumpul depan Stadium dalam jam 3.30 ptg. Datang awal sebab nak berkumpul agih2kan Ticket dan apa2 yang patut. setibanya kami disaa, ramai dah fan2 dari pelbagai negara berkumpul. Kami adalah HENECIA!!. hehehehe. Masing2 pakai baju yang di design oleh FC negara masing2. Kami berjumpa buat kali pertama. Berbual, bertukar2 hadiah dan amik gambar. I love this moment!!. 

Malaysia + Thailand Fan with Our Banner

 Malaysia + Thailand Fan with Thai fan Banner

Ada lagik beberapa fan dari Indonesia dan Philiphine jugak. Seriusly hapening masa tu. Apa yang aku boleh cakap.. Hyun Joong aaaa.. Your Fan jinja deabak!! 

Selain daripada tu kami jugak dapat hadiah dari KHJ. Design oleh dia sendiri. Masing2 dapat T shirt and pin. Giler best la HJ ni. Sayang betul dia kat Fan dia.



Kamsamnida HJ.. Jinja Happy ^_^. Mana la ader artis len bagi gift kat fan dia. Walaupun Tic agak mahal tp aku puas hati.. nak tgok tic x? okeh ni dia.

Hahaha. price tic telah diedit bagi keselamatan pihak2 tertentu. Kepada yang tau price sile jgn komen disini. Keselamatan penulis akan tergugat. Kamsahamnida ^_^.

Since banner dan Henecia Malaysia yang sangat best dan Daebak, kami telah menjadi tumpuan para cameraman dan Official photographer. Pasni klu nampak muka aku kat mana2 tu pasrah jer la yer. Ada satu tu agak kelakar. sedang borak2 tak ingat donia, aku dan 3 orang kawan aku kene panggil oleh satu wartawan. Since kami pakai baju Henecia Malaysia, dia tanye kami dari malaysia kan... Jom ikut saya.. Ah sudah.. apa lak ni... kami dibawak ke depan camera. Dia kenalkan diri yang dia adalah official Wartawan utk event ni dan akan buat clip utk tunjuk kat HJ. Ayat x leh blah. Please say in Malay. Proper Malay. I do not understand broken Malay. Kami pun cakap 1 minute please. Berbincang apa nak cakap. And finally came with this ayat la. " Kim Hyun Joong, Malaysia tunggu anda!". Broken x??? x broken kan.... hahahaha. 1 shoot jer. Dia kate kami best.. Wahhhhh... 

Ni plak card2 dan hadiah dari Fan negara lain. Baik betul mereka ni. sayang korang la.

Ni card dari FC singapore. Hahaha aku collect sume design. Kamsahamnida!!

Ni lak pin dari Thai Fan.. Kamsahamnida!!.

Okeh... aku penat menaip... Bersambung lagik part 3 yang Jinja Deabak!!!..
Tungguuuu..

^_^

2 comments:

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^