Followers

Sunday 6 May 2012

Misi X berape nak suci: KHJ SG FanMeet 20121

Sory la pada sesiapa yang menantikan entry ni.. Last 3 day aku demam + mabuk + sedikit meroyan gara2 Hyun Joong. Tak tau nak start kat mana sbb aku mmg mode excited giler ni. But still as promise aku masih BEHAVE!!... 

Okeh kite mulakan dengan the day before. Aku mmg tak penah jumpe kengkawan Henecia (Kim Hyun Joong FC) secara live. Kami berkomunikasi, hanya melalui FB, FanClub page dan Twiiter. Seperti yang dijanjikan kami akan ke SG pada FanMeet tu sama2 naik kete dari JB. Aku, nini dan Siti Hajar. Seriously kami x penah jumpe. Tapi the day before Siti roger aku nak stalk kat Indoor Stadium. Kompom HJ dah datang and training. So nak tunggu dia kat backstage la gamaknyer. Aku yang free melampau ni pun setuju. Kami bertemu di Mc D setia tropika buat kali pertama. Malu2 kucing memperkenalkan diri. yang bestnyer Siti, adik (Nad) and mummy dia sangat sporting. Lupe dah malu. Perbualan hanya Kpop. Aaaaa Daebak seronok giler berbual. Mummy Siti citer pasal SNSD??? Okeh serius aku tewas... 

Perjalanan  penuh dugaan. Sesat gamaknye gara2 GPS bagi maklumat palsu!!!. Okeh bertabah pusing2 keliling Indoor stadium. Dan setelah bumper aku dah nak kejung kami pun sampai. Ditempat kejadian cume ada beberapa fan. Termasuk kami dalam 20 kot. Serius x ramai. Dari luar dengar la HJ practice. Dalam 30 min selepas tu HJ pun keluar. Aku dapat snap gambar yang agak serabai sbb tergamam. Ni la hasil keserabaian tersebut.


Okeh x yah citer pasal pic ni mmg aku tau serabai yang amat. Puncanya adalah sebab aku tergamam. HJ masuk kereta dah lalu depan kami. Dengan kereta slow yang amat dan tingkap terbuka luas. Sekali lagik aku tergamam. Camera kat tangan x berfungsi. Hanya mampu lambai dah tgok dia senym kat kitorang. Aaaaa apa dah jadik ngan aku ni. No picture at all!!!!!! dah depan mata tu. Kereta HJ u turn dan sekali lagik dia slow sebelum meninggalkan kami. After that aku ngan Siti terdiam pastu tgok camera dan Aaaaaaaaa... No picture!!!.  Nad x berapa nak hardcore ni dapat la amik video... Jadikla labuuu...

Kami balik semula ke JB dengan Rama2 dikepala. Kelakar asik terlepas simpang gara2 Siti dok melayan rama2 tu... (hanya insan tertentu jer paham!!) 

TBC... ahahahaha

No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^