Followers

Saturday, 10 March 2012

iCity Shah Alam

Alang- alang dah sampai kat shah alam ni, singgah la ke icity shah alam. Hotel yang kami duduk pun 10 min jer dari iCity. Ticket park kereta RM10. Sebenarnya pada pendapat aku, iCity ni x patut dibuka kepada orang awam lagi. Banyak lagik construction sedang dijalankan. Ada laluan yang masih lagik dipenuhi wayar2 electrik. Tangga ke tilet juga masih x siap sepenuhnye. Ada lubang2 longkang yang masih belum ditutup. Keadaan ini agak bahaya jika dilihat dari aspek keselamatan. Tarikan utama ialah snow world. Tapi malam ni kami x sempat nak masuk. So tgok2 jer la pokok2 lampu.

Ala2 macam pokok kat nami island x?? tp ni pokok karen. huhuhuhu










Pokok lampu ni mmg la cantek tp x nampak neutral. Klu lampu digantung kan pokok ori mesti lagik cool. Pastu aku terfikir. kalau la tetibe hujan camner agak nyer ekk. Mmg xder possible tuk short circuit ker. Tapi bile dipk2. xkan dorang nak buat benda yang bahaya tuk public. huhuhuhu. 

Dikawasan ni jugak ada beberapa kedai makan. So sesuai la tuk lepakking.

^_^


2 comments:

  1. wa... cantikknye keindahan alam...

    ReplyDelete

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^