Followers

Friday 13 January 2012

2 Done.. 2 More to Go : UTM Doniaku.

Lame rasenya aku tak menaip kat blog ni, rindu gamaknyer. Maklumla domam peksa katenyer. Huru hara setadi dengan harapan nak pass dan tamatkan riwayat kesan degil. Sem ni agak serabut sebab amik 4 paper. 2 subject killer 2 subject lalalalala.. tang lalalala tu memang la seronok. Siap berangan nak score A. Moga yang berangan tu jadi kenyataan la. Aim higher katenyer kan. x dapat A+ dapat A pun jadilah.. huhuhuhu. Tapi tang 2 subject killer ni memang x berani nak aim higher pun. Aim nak lepas jer. Kalau lepas ni mau aku menjerit ala2 dalam cite korea, depan laut. Aku nak jerit Pae ko mmg hebat!!!. hahahahaha nak korea jugak. Sukati je.

Alkisahnye kat FB kawan aku dah post current trip dia ke Korea. Gigih la aku telek pic dia. Gambar ngah snowing lak tu. Adeh hati aku dah menggelitat tak hingat. Dan2 malam tu aku kuarkan backpack aku godeh2 dok berangan nak pack macam mane. Woi paE!!! ader lagik 2 paper la weiiii... Ok tersedar dari lamunan aku campak tepi beg tu sambung setadi sampai kul 1 pagi. Kronik aku ni.

Arini lunch hour aku kuar gi carik vacuum bag. Maklumla winter baju tebal2 aduhai mau sendat ringan beg aku. so gigih carik vacuum bag. Dapat murah kat area2 sutera mall tu. ader banyak saiz. beli 3 dulu. 1 untuk Hakak Yantot. lagik 2 tuk aku. Malam ni balik keje sure aku akan vacuum jaket bulu2 aku yang aku plan nak pki time emergency jer tu. Satu lagik tuk sleeping bag. 

Ok lupe lagik pekse ader lagik 2 paper.. hahahaha. 19 and 20hb Jan. pertaruhan hidup dan mati. klu fail matila nak repeat lagik!! Gambate paE.. Good luck paE!! 


Ni Logo UTM Duniaku.. ahaks!!





No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^