Followers

Thursday 8 December 2011

Destinasi 2012 bertambah

Pak tony dok promote baik punyer, aku pun terjebak la. Bertambah sudah destinasi 2012. Until Oct cukup dah dulu kot. cume meriki2 utk bulan 5 jer. Destinasi macam dah bermain2 difikiran. cume tunggu bile wit nak jatuh dari langit. huhuhuhu. So ape hasil tangkapan kite taun depan. Agak sengal sebab mmg x pernah pergi area borneo saner. Target cume nak ke KK jer tapi Hakak Yantot menyeru Brunei. So pk 5 min and trus ok kak date plz... Public Malaysia day. ON! pantas x kami. mmg xder la nak pk2 bagai tu. Tic x lah murah sangat sbb time balik tic x dapat promo tu. Total gedebak gedebuk RM 278. So layanzzzz. Dalam pade tu aku nyer cite2 nak gi KK trus jugak. Agak kamikazi gak sbb aku li solo tic. Weakend jer. RM 50 pi balik. Oct 2012. 

Dok beriya2 beli tic ni tetibe aku cakap la kat akak y aku x abis jalan lagik Singapore y sekangkang kere jer dari JB ni... and unexpected answer, aku pun!! huh!! x sangka. ko lagik hine okey.. Dok jb dr kecik tuuu.. kikikiki. Plan explore singapore telah dipangkah dalam calender. April 2012. Dekat tp jauhnyer date. Maklumla makcik tu ader banyak blurp blurp nyer trip. Aku tang blurp2 tu, poket masih lum izinkan. lagi pun nanti sun burn!! gediks x? x kisah pun sangat pasal sun burn tu tp kene wat lesen tu y pk 8 kali. Nanti yer kak. ngeh3...

okeh dengan ini aku umumkan y pembelian ticket dibekukan sehingga aku balik korea. Aku kene penuhkan tabung ayam. supaya dia boleh bertelur emas untuk dibawa ke korea.


No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^