Followers

Saturday 21 April 2012

Immortal Song 2.. Best among the best.

Immortal song 2 adalah program kat KBS. Pertandingan dimana penyanyi2 top korea ni menyanyikan semula lagu2 lame dengan cara mereka sendiri. Setiap minggu mereka diberikan tema dan mereka akan pilih lagu berdasarkan tema tu dan ubah mengikut cara dan penampilan mereka sendiri. Apa yang buat aku teruja ialah lagu2 yang mereka nyanyikan ni sume lagu2 lama tahun 70 an dan 80 an tapi sedap telinga aku dengar. Berbakat   dan bersungguh2 menghasilkan sesuatu yang luar biasa. Ni beberapa lagu yang aku pilih yang aku rasa best among the best... Anyway i love ALi... She always mention that dia x cantek, dia cume boleh menyanyi jer... But for me you are awesome. ALi Hwaiting!!

Ni ALi. Persembahan dia selalu mmg best. Luv it!!

Ni Hyorin Sister

Kyu Hyun Super Junior

Yesong Super Junior

Sonya

Sung Hoon - Brown Eyes Soul

Hong Kyung Min

Ailee

Lim Tae Kyung

Lee Hyuk - Norazo

Okeh cukup la... Immortang song kat KBS mmg best!! Walaupun aku x paham miahahahahaha... ^_^



No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^