Followers

Monday 14 November 2011

Tiket balik confirm sudah!!

Dok kejar tiket murah nak gi phuket punyer pasal, amik 1 way jer dulu. murah giler. RM 30 jer termasuk tax. x ker murah tu. tp one way yer. saya ulangi one way. bile open jer balik nyer tic. ok time tu line giler bz. xleh masuk air asia. waiting room. ape kate org, minum kopi di waiting room. ok pastu pc hang lak. ok sabar. last2nyer malas la nak pk.. aku beli jer la tic balik bebile nanti. dalam hati pasrah dan redha jer la berape pun. 

As usual date promote mmg time aku x gaji lagik. sabo jer la. Tamat sudah time promote aku check la harga tic balik. hape!! RM200!! cis. malas la nak beli dulu. nanti2 la. nak beli tuk 3 org lak tu. and y leceh nyer nak kene gune duit plastik. 

Arini member 1 opes kate AA ader wat pomot. so ringan la tangan aku check tic price. huh 490.00batt. mahalnyer. eh jap. kompius. gi kat online currency converter. Erkk RM49. plus tax2 bagai RM129. 



Dalam hati mesti geng aku hangen jer sbb dia dah beli y RM200 tu. huk3. aku x bersalah. Aku pun ngan senyumnyer book and dah confirm dah. Alhamdulillah. Lega ok ^_^. Baru beli tic utk aku jer. y langik 2 tu kene tunggu maklumla aku bulan ni bulan utk Oppa Hyun joong ku. Eko no money dah...

2 comments:

  1. jeles..jeless...jeless..aku beli tiket RM200++!!..

    ReplyDelete
  2. hahahaha... xpe la kak beza 70 jewwww..^_^

    ReplyDelete

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^