Followers

Saturday 23 June 2012

Coklat mocha cake - cake krim pertamaku.. ^_^

Semalam dok gigih nak buat RnD cake. Dalam kepala macam2 nak dibuatnyer. Tapi aku mmg target nak buat red velvet ngan Opera cake. Yang sengalnyer aku x ler check resepi. dok pk sume barang ada kat umah tu. End up ada beberape bahan xder. Nak kuar mencari barang punyer la malas. Akhirnyer aku buar Coklat mocha cake. Betulker name dia camtu? ni name aku yang bagi. Sebenarnyer nak try buat coklat layer yang ada krim2 ni. since aku bukanla penggemar krim2 ni, memacam la aku tambah supaya krim x muak. Finally aku berjaya reka satu krim yang sodap. Mocha buttercream aku add ngan coklat. Mmg sedap. aku asik dok calit tangan kat krim jer. Ni lah rupe kek Mocha aku.


Gambar amik pki hp jer. Kamera kene pinjam ngan akak T_T. Rindu dah ni. Bile la nak dapat kamera balik..

Malam tadi jumpe henecia, so kitorang makan la kek ni sesama. Pada aku RnD aku kali ni berjaya. balik kg nanti aku nak buat tuk anak sedara aku.

Mission berjaya!!!

No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^