Followers

Monday 24 October 2011

My Upcoming Travel.

Sangat excited tahap x leh blah bile pk pasal upcoming vacation... huhuhuhuhu... Setelah sekian lame dok usha jer tic air asia and dok diam2 jer sebab macam x mampooo aku kali ni berjaya jugak dapat tic gi KOREA... ahahahaha... Nape nak gi korea??? nape ekkk.. ooo sbb aku sangat meroyan tgok artis2 korea and drama2 korea y wat mate aku juling setiap kali ngadap.. kompom xleh wat keje len dah... So finally dapat la jugak aku gi bulan 2 ni... dekat dah kan... semangat punye pasal aku kene la kumpul wit... walaupun selame ni aku malas dah nk OT2 ni... tp disebabkan misi ni perlukan duwetttt makan semangat la aku dok ngadap PC kat opes ni.... xpe la... bukan susah pun... 

So perkara pertama nak kene wat adalah perancangan perjalanan... maklumla nak gi ngan kawan y mmg x penah gi jugak... so kene la study sume2 pasal korea ni... habis sume aku bace blog2 orang y penah gi...Ader kat side blog saye yer ^_^

blog korang mmg terbaikk la... ader jugak bace web2 dari korea.. maklumla dorang pun nak pomot negara dorang kan... so jenuh jugak la aku bace sume... tetibe jd peminat blog lak... rerasenye seblum aku gi saner dah kene pakai spec mate kot. rabun gamaknye... 


Okey... dah bace2 sume barulah tau macam mane nak start... mule2 plan la mane nak gi dulu... search la lokasi2 menarik y waib gi... kami akan disaner selame 8 hari 7 malam... dah dapat dah mane nak gi, kite tgok plak peta korea... mane la plak lokasi dia jgn lak nanti dok kehulu kehilir hape pun x dapat... motip adalah nak fully utilize mase kat sane nanti... and pastu plan lak transportation dia... haaaa nak kene naik flight, feri, bus and subway... erkkk banyak nye... camner la system dorang kat sane plak... so kene la print pete subway darang... sume ader di cni... 


hokey... kene print kaler yer... klu x xder makne nyer.... okey tu progress stakat ni... pasni nak check lak feri dan bus dorng... flight dah xder masalah sbb dah beli pun... Thanks Air asia... selalula wat pomot yer ^_^

No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^